П`ятниця, 29.03.2024, 16:27
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Платформа проведення інтернет-заходів

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Чи підтримуєте ви проведення інтернет-семінарів ?
Популярні статті
Топ користувачів
  • olenatatarchuk
  • valentynasvi
  • luda
  • samoshka89
  • nataliyadzhulay72
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вверх

    Головна » 2015 » Березень » 11 » Районний інтернет-семінар вчителів природознавства 06.03.2015
    00:46
    Районний інтернет-семінар вчителів природознавства 06.03.2015

    Матеріали інтернет-семінару вчителів природознавства на базі Тишківської ЗШ І - ІІІ ст.№1 з теми: Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом створення діяльнісно-ігрового середовища.

    Відкритий урок на тему:  Різноманітність організмів. Рослини.

    Презентація до уроку

    Урок.Різноманітність організмів. Рослини.docx
    Позакласний захід: КВК «Знай, люби і бережи».
    Фрагмент виступу шкільної екологічної агітбригади.

    Презентація до КВК

    КВК «Знай, люби і бережи».docx

    Переглядів: 700 | Додав: LavrenyukVV | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 6
    nataliyadzhulay72 пише: | 27.03.2015 | 18:16 #1 Сторінка з коментарем
    nataliyadzhulay72 Урок змістовний, цікавий, пізнавальний. Використано багато різних завдань. Діти активні. Темп уроку швидкий. Вчитель добре володіє методикою викладання предмета. Федорівська ЗШ
    Like | 0
    lev пише: | 27.03.2015 | 21:17 #2 Сторінка з коментарем
    lev На уроці були чітко визначені елементи структури уроку: оргмомент, актуалізація опорних знань учнів, проблемне питання, опрацювання нового матеріалу, закріплення матеріалу, підсумки.
    На всіх етапах були представлені різноманітні цікаві завдання: гра "Дешифрувальник", "Вірю - не вірю", "Знайти своє твердження", "Загадкові лісники". Увесь теоретичний матеріал супроводжувався відеопрезентацією.
    На уроці домінували групові форми роботи, що було дуже вдалим. Атмосфера на уроці невимушена, робоча. 
    Учителем було виконано грандіозну підготовчу роботу, яка говорить про системність роботи і власний почерк педагога.
    Велике спасибі за урок.
    Малафій С.В., Миколаївський НВК
    Like | 0
    olenatatarchuk пише: | 31.03.2015 | 11:53 #3 Сторінка з коментарем
    olenatatarchuk Під час уроку вчитель дотримувавсь структури уроку: діти гарно виконувализавдання учителя на початку уроку так і в кінці, новий матеріал був зрозуміло
    пояснений вчителем – це було зрозуміло під час коли діти грали в дидактичні
    ігри, працювали в групах та біля дошки… Відповіді самих дітей говорять про
    якісну роботу вчителя.
    Біктіміров С.В. Дружелюбівський НВК
    Like | 0
    hezsec пише: | 11.05.2015 | 19:45 #4 Сторінка з коментарем
    hezsec Сегодня смотрел эту на премьеру.

    Я человек, который очень редко плачет, но этот фильм довел меня до слез. Нет, этот фильм не трагедия, этот фильм показывает саму суть человечества. Он показывает наше предназначение (цель, суть, смысл, причину и т.д.) в этой вселенной. ЖИТЬ! То есть выживать, продолжать род, а точнее дарить новую жизнь... Такие мысли у меня возникли после просмотра этого фильма. biggrin

    Теперь более рационально. Я считаю, что этот урок - шедевр. В этом фильм продумано все. Подбор актеров, замечательные кадры, детали, голос и т.д.

    Советую идти на следующий такой урок. Почему? 

    Голос чудесный. 
    Вот единственное, что я думаю, это то что понравиться ли он всем. Я люблю природу. НО! это не просто урок. Сейчас практически все уроки приближают к реализму. И как раз в этом уроке присутствует наука, которая заставляет думать и погружаться еще больше в этот мир жизни. 

    И конечно тут есть, то что заставило (лично меня) пустить слезу - это качество съемки. 
    B)
    Like | 0
    valentynasvi пише: | 11.05.2015 | 20:03 #5 Сторінка з коментарем
    valentynasvi Вчителька на уроці використала різноманітні  вправи та завдання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів. Пояснення нового матеріалу доступне. Головне дітям було цікаво на уроці, вони активно працювали , відповідали на поставленні питання. Мета уроку, на мій погляд, досягнута. Дякую!
    Олексіївська ЗШ
    Like | 0
    dynya30 пише: | 25.05.2015 | 13:34 #6 Сторінка з коментарем
    dynya30 КВК  є цікавою формою позакласної роботи з природознавства для молодших школярів, яка зумовлює розвиток у дітей логічного мислення, пам’яті, винахідливості, дозволяє перевірити рівень природничих знань, умінь і навичок.
        Великий педагог Я.А. Коменський зазначав, що починати навчання потрібно не з словесного тлумачення про предмети, а з реального спостереження за ними, і тільки після ознайомлення з предметом може йти мова про нього, потрібно вчити так, щоб люди, наскільки це можливо, набули знань не тільки з книг, але з неба і землі, з дубів і з буків, тобто знали і вивчали самі предмети.
       Переглянувши даний захід, я побачила, що вчителька підібрала цікаві завдання. Пророблена велика робота по підготовці для проведення КВК.
    У класі забезпечений хороший емоційний фон, що сприяє підвищенню розумовою активності.
    У ставленні до учнів тактовна, ввічлива. Мова вчительки виразна.
        Учителька багато працює над формуванням в учнів міцних знань, умінь і навичок учнів шляхом постійного підкріплення раніше здобутих знань.
       Дякую за плідну роботу!!!
    Like | 0
    avatar