Середа, 24.04.2024, 22:22
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Платформа проведення інтернет-заходів

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Чи варто складати шкільні іспити у формі ЗНО? ?
Популярні статті
Топ користувачів
  • olenatatarchuk
  • valentynasvi
  • luda
  • samoshka89
  • nataliyadzhulay72
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вверх

    Головна » 2015 » Березень » 19 » Районний інтернет-семінар вчителів української мови та літератури 17.03.2015
    10:05
    Районний інтернет-семінар вчителів української мови та літератури 17.03.2015

    Матеріали інтернет-семінару вчителів української мови та літератури на базі Дружелюбівського НВК з теми: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури через розвиток творчих здібностей та використання елементів новітніх технологій.

    Відкритий урок української мови в 6 класі на тему: «Узагальнення та систематизація знань з теми «Прикметник». Вчитель: Гетенко Неля Валеріївна.


    Презентація до уроку


    Урок з української літератури у 10 класі на тему: «Образи драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки.  Утвердження духовно-естетичної сутності людини, її  творчих можливостей». Вчитель: Горбенко Світлана Миколаївна.


    Презентація до уроку


    Ерудит – гра «Як у нас на Україні».
    Вчитель : Мниха Олена Олександрівна.

    Презентація

    Переглядів: 1047 | Додав: LavrenyukVV | Рейтинг: 3.0/2
    Всього коментарів: 8
    luda пише: | 23.03.2015 | 19:26 #1 Сторінка з коментарем
    luda Шишкова Надія Григорівна
    Липнязька ЗШ І-ІІІ ступенів № 2
    Коментар до позакласного заходу.Дякую Вам, Олено Олександрівно, за гарний ліричний зачин до ерудит- гри "Як у нас на Україні". Захід вцілому мені сподобався. Добре продуманий хід гри. Вдало і доречно використано ілюстративний мотеріал. Дібрано пізнавальні питання до різних категорій . Оригінальна форма поділу учасників на команди за квітами- символами, з яких виклали український віночок. Хороша організація учнів. Артистично школярі співали, танювали. Доцільно використано ІКТ.
    Like | +1
    luda пише: | 23.03.2015 | 19:27 #2 Сторінка з коментарем
    luda Шишкова Надія Григорівна 
    Липнязька ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 
    Коментар до уроку в 6 класі. Дякую за урок-подорож. Задум хороший.Цікава форма роботи. Добре продуманий урок, враховані індивідуальні особливості учнів. Подбала вчитель про створення емоційного настрою учнів.Вдале забезпечення єдності навчання, виховання та розвитку учнів.Учитель вміло організувала навчальну працю та забезпечила навчальну дисципліну. На уроці використано різні методи, дидактичний матеріал, ІКТ, а також  цікаві форми та види робіт. Мова вчителя грамотна та дохідлива. Дбала про культуру мовлення учнів на уроці. Видно, що шестикласники матеріал засвоїли добре.  Добре те, що домашнє завдання  для  дітей різнорівневе. Лише невелике побажання : звернути увагу на коментування оцінок. Творчості та наснаги Вам у праці.
    Like | +1
    luda пише: | 23.03.2015 | 20:23 #3 Сторінка з коментарем
    luda Шишкова Надія Григорівна  
    Липнязька ЗШ І-ІІІ ступенів № 2  
    Коментар до уроку в 10 класі. Урок, проведений Світланою Миколаївною, мені дуже сподобався. Вчитель уміє викликати і підтримати інтерес до предмета. Створено на уроці емоційний настрій старшокласників. Епіграф відповідає темі уроку. Ефективно застосована вчителем наочність, робочі листки, ІКТ. Враховані  Світланою Миколаївною реальні навчальні можливості учнів. Хороша організація самостійної роботи десятикласників на уроці. Вчитель чітко ставить питання і спонукає до дискутування. Доброзичлива та тактовна до учнів. Хороший психологічний мікроклімат на уроці. Використано різні методи, форми та види робіт на уроці. Здійснено диференційний підхід до учнів при визначені змісту і обсягу домашнього завдання. Робота учнів на уроці об"єктивно оцінена. Побажання: залишати час на коментування оцінок. Щиро дякую за гарний урок .
    Like | +1
    annavelichkoluchak пише: | 25.03.2015 | 12:35 #4 Сторінка з коментарем
    annavelichkoluchak Чабаненко О. І., Тишківська ЗШ І-ІІІ ст. №1

    Від перегляду відеоматеріалів семінару залишилось приємне враження. Відчувається, що вчителі-словесники працюють над формуванням творчої, патріотично налаштованої особистості. Учитель Гетенко Н. В., проводячи підсумковий урок за темою "Прикметник", дібрала вдалі форми роботи, врахувавши вікові особливості учнів. Робота в групах, подорож, рольова гра, сигнальні картки сприяли активізації розумової діяльності учнів упродовж уроку. Видно,що учні добре засвоїли тему. Учитель Горбенко С. М., проводячи урок літератури, багато уваги приділила розвитку мовлення учнів. Спокійний, помірний темп уроку  сприяв реалізації його мети. Інсценізація уривка з "Лісової пісні" була дуже доречною при переході до вивчення нового матеріалу. За обсягом матеріалу та видами робіт урок був дуже насиченим. Зрозуміло, що його проведенню передувала значна підготовка. А такі заходи, як ерудит-гра, проведена Мнихою О. О., є одним із видів позакласної роботи і несуть у собі велике виховне навантаження. Хочеться ще відзначити виступи самодіяльних артистів. Мені доводилося бувати на семінарах мовників у Дружелюбівській школі і раніше. Як бачу, кращі традиції залишилися. Тож так тримати, колеги!
    Like | +1
    nataliyadzhulay72 пише: | 27.03.2015 | 14:21 #5 Сторінка з коментарем
    nataliyadzhulay72 Урок у 6 класі проведено на високому рівні. Підібрано цікавий матеріал, який охопив повторення всієї теми. Використано різні форми роботи. Діти активні протягом всього уроку. Мають гарні знання з теми. Атмосфера на уроці доброзичлива. Мовлення вчителя емоційно забарвлене.
    Like | 0
    lencarenko пише: | 29.03.2015 | 21:09 #6 Сторінка з коментарем
    lencarenko Царенко Олена Василівна. Олексіївська загальноосвітня школа І-ІІ ст.
    Переглянула повторювально-узагальнюючий урок української мови в 6 класі по темі "Прикметник" у вчителя Гетенко Нелі Василівни.
    З точки зору компетентнісно-орієнтованого навчання:
    Вчитель дає грунтовні знання (правила) і через тренувальні вправи формує мовленєві компетенції, а саме: творення прикметників від іменників, прикметники повної і неповної форми, морфологічний розбір тощо.
    Побудова уроку: витримані усі етапи організаційний момент-актуалізація-повідомлення теми і мети уроку-основна частина уроку-рефлексія-підсумки-оцінювання.
    Підбір методів: робота в парах і групах, індивідуальна, самостійна робота, виконання вправ з підручника та на картках, створення асоціативного куща. усі застосовані форми роботи були цікавими і доречними. Вправи "зайве слово" та "редактор" сприяють формуванню мислення у шестикласників.
    Загальний фон: темп вище середнього, велика кількість вправ, грунтовні знання учнів, гарна мова вчителя, доброзичлива атмосфера. Урок сподобався.
    Like | 0
    vitaakhmet80 пише: | 31.03.2015 | 12:50 #7 Сторінка з коментарем
    vitaakhmet80
    Могила К.В. Тишківська ЗШ І-ІІІ ст. №2   Дякую за цікаві тазмістовні уроки і виховний захід. Уроки обох вчителів відповідають сучасним
    вимогам, проводилися із застосуванням інтерактивних методів навчання.
    Сподобався урок у 6 кл., де Неля Валеріївна була вмілим рижесером і спланувала
    урок так, що він пройшов у дуже активній формі. Оригінальний зачин, доречна
    рольова гра, цікава сама форма проведення уроку. Учні завжди були у творчому
    пошуку. У незвичайній формі було повторено теоретичний матеріал. Гарно вписалась
    у структуру  уроку і фізкультурно-музична
    хвилинка. Діти працювали з підручником і біля дошки. Цікавим був і підсумок
    уроку із використанням сигнальних карток та методу "Незакінчене
    речення". Все продумано, компактно.
        Змістовним інасиченим різними методами роботи був і урок в 10 кл., де Світлана Миколаївна
    вчила учнів висловлювати власні думки, робити узагальнення. Вдало підібраний
    епіграф. Випереджувальне завдання, робота в групах, складання сенкану спонукали
    учнів до розвитку творчих здібностей. Інсценізація уривка "Лісової
    пісні" була тим місточком, по якому повела вчителька учнів до основного
    змісту уроку. Метод "Займи позицію" у кінці уроку спонукав дітей до
    роздумів, учні вчилися висловлювати свою думку.
        Цікавим був івиховний захід "Як у нас на Україні", який провела Ольга
    Олександрівна. Все продумано, форми роботи були цікавими. Учні показали не
    тільки свої знання, а й артистичні здібності. Пісні, танці доречно впліталися у
    канву змагання. Приємно було переглянути Ваші надбання, шановні колеги. Творчої
    Вам наснаги!
     
    Like | 0
    shalyginaludmila23 пише: | 03.04.2015 | 21:15 #8 Сторінка з коментарем
    shalyginaludmila23 Шалигіна Людмила Єгорівна Олексіївська ЗШ І-ІІ ступенів
    Переглянула урок української мови в 6 класі.
    Виходячи з психологічних основнавчання, прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці
    вчитель використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання,
    вправи, текстовий матеріал,  враховуючи
    підготовку учнів.                 Урок повністю відповідає віковим особливостямучнів.  Найголовніше, на мою думку, те, що учні
    показали набуті  вміння та навички, а також правильно застосовували  їх. Успіх залежав від підготовки тапопередньої системної і кропіткої роботи вчителя й учнів.          Структура уроку відповідала йоготипу – урок узагальнення і систематизації вивченого матеріалу.Саме така структура уроку була,на мою думку, раціональною для розв’язання цих завдань. Вдало  організовано на уроці роботу з формування
    основних мовно –  мовленнєвих умінь і
    навичок. Належна увага надавалась розвиткові мовленнєвої діяльності учнів. Доцільно використано наочність ітехнічні засоби навчання.На уроці домінували індивідуальні, групові і масові форми навчання. Учніпрацювали творчо і тому досягли певних результатів. Настрій учнів науроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула.  Діти 
    достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне
    відчуття успіху.  На уроці виявлялися
    взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й
    учнів. Діти почувалися співавторами уроку, були активними й відповідальними. Атмосфера уроку сприяла школярам повністюпоказати свої знання, вміння і навички при повторенні теми .    Недоліків при проведенні уроку яне помітила. Поставлені  вчителем завдання вдалося реалізуватиповністю. Вважаю,  що мета уроку буладосягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.          У повніймірі реалізовані цілі. Раціонально використано час на уроці. Були дотримані правила
    педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.       Вважаю, що урокпроведено методично правильно.
    Like | 0
    avatar